בעולם של אונליין, האריזה היא חלון הראווה שלכם
כשמדברים על שיווק, על בולטות מול מתחרים – מיתוג ואריזה הם ללא כל ספק שניים מההיבטים החשובים ביותר.
זה הרי ברור שחייב להיות קשר בין המוצר ובין המיתוג שלו, ובכלל זה כמובן גם האריזה איתה הוא מגיע.
ככה זה: הרבה פחות כיף לקבל תכשיט של טיפאני בקופסה שאינה טורקיזית וממותגת, ממש שחלק בלתי נפרד מהכיף הגדול של בושם יוקרתי הוא האריזה שלו.
תדמית המותג, זיהויו בשוק תחרותי ונאמנות הלקוחות אליו – החדשים והוותיקים כאחד, תלויים לא מעט באריזה. יש אריזות, או ליתר דיוק – יש מותגים – שתזהו ממרחקים רק בזכות בצבע, הלוגו והנראות הכללית. וההיפך – אם האריזה לא משרתת את המותג, לא מתאימה לו, לא עומדת בסטנדרטים מסוימים – לא בטוח שלאורך זמן זה יספיק כדי לעמוד בתחרות.
אז כן, אנחנו מאמינים גדולים במשפט הידוע: אין הזדמנות שניה לעשות רושם ראשוני.
ולא רק אנחנו. תעשיית האריזות בעולם בו היקף קניות האונליין עולה בקצב מסחרר – רק הולכת וצומחת. ואכן, אריזה מוצלחת ומושקעת לאורך זמן תעזור למותג שלכם להתבלט ולהפוך להיות שלם הגדול מסכום חלקיו.
במילים אחרות: במיוחד בעידן בו לקוחות לא חייבים לפגוש חנות או מדף כדי לקנות, האריזה היא חלון הראווה שלכם. ועוד לא אמרנו כלום על כך שהיום, כל רשרוש צלופן הוא סאונד לגיטימי וכל אנבוקסינג כמעט הוא עילה לסרטון ברשתות חברתיות.
בסופו של יום, אתם רוצים שדווקא הקופסה שלכם, ובתוכה המוצר שלכם יהיו אלה שגורמים ללקוח.ה להגיד "וואו". ולקנות שוב.
מ.ש.ל
רוצים לשמוע עוד? דברו איתנו