עיצוב אריזה ממותגת ככלי שיווק נהדר
אריזה ממותגת משמשת ככלי שיווקי לכל דבר, משלוח שמתקבל אצל לקוח באריזה ממותגת תעשה ללקוח חווית רכישה טובה יותר מהאריזה החומה הקודרת עוד לפני שזה פתח את האריזה לראות את המוצרים שהגיעו אליו, ודרכה תוכלו להעביר מסרים חשובים ולספר את סיפור המותג שלכם. אז איך בוחרים עיצוב נכון לאריזה הממותגת שלכם?
למה חשוב להתייחס בעת בחירת אריזה ממותגת?
עליכם לבדוק ולחשוב היטב מהי הצורה והגודל המיטבי עבורכם, האם המוצרים שתשלחו שבירים וקלים או כבדים וחסינים לטלטלות שרשרת האספקה? האם אתם צריכים מגוון אריזות בגדלים שונים או שתספיק לכם אריזה אחת בגודל אחיד לכלל המשלוחים? בידקו האם המוצרים שלכם מתאימים לקופסאות שוכבות (הנפתחות בשכיבה.) או לכאלו שנפתחות בפתח צר מלמעלה, אל תשכחו שפתיחת האריזה הינו חלק משמעותי באפקט ה-wow אנבוקסיניג של הלקוח.
מה כותבים על גבי האריזה?
הטקסט הכתוב על האריזה חשוב מאין שיעור, זה הזמן שלכם להעביר ללקוח שלכם מסר שיווקי שיספר את סיפור המותג שלכם, בהתאם לשפת המזוהה עם המותג. ניתן לכתוב על האריזה את סלוגן החברה, מילות תודה על ההזמנה ללקוח, קריאה למעקב ברשתות החברתיות, משפט השראה, סיפור המותג או משפט מצחיק המתקשר למותג שלכם.
איך מחליטים על העיצוב והצבעוניות של האריזה ממותגת?
בבחירת עיצוב הקופסא יש לקחת מספר גורמים חשובים. ראשית, עליכם להחליט מהם הצבעים שיופיעו על גבי הקופסא, בחירת הצבעים צריכה להיבחר מתוך פלטת הצבעים שמזוהה עם המותג והלוגו שלו, אם למותג שלכם צבעוניות מוגדרת, צוות אריזזה ממליץ לכם לקרוא קצת על הפסיכולוגיה של הצבעים ולהבין איזה צבע מתאים לתחושה אותה תרצו להעביר ללקוח.
אל תשכחו כמובן לשלב את לוגו המותג על האריזה הממותגת שלכם, נסו לשלב אותו במספר מיקומים שונים על גבי הקופסא כמו פאות האריזה, בתחתית האריזה ובתוך האריזה עצמה במידה ואתם מבצעים הדפס דו צדדי.
מה עכשיו?
לאחר שבחרתם את גודל וצורת האריזה, צבע ומיתוג ומשפט שתרצו להוסיף על האריזה הממותגת שלכם, הגיע הזמן לעצב את החבילה ולשלוח אותה אלינו כך שנתחיל לעבוד על האריזה הממותגת החדשה שלכם בזריזות 🙂