איך ליצור חווית Unboxing מיוחדת למוצרים שלכם

דוגמא לקופסאת משלוח

איך ליצור חווית Unboxing מיוחדת למוצרים שלכם

אנו חיים בעידן בוא הכל מתועד ומופץ ברשתות החברתיות. על מנת ליצור חוויה חיובית אצל הלקוח עלינו לדאוג לייצר לו חווית Unboxing מיוחדת למוצרים שלכם שתגרום לו להפיץ אותם ברשתות החברתיות מבלי שתבקשו.

לצד השקעה במוצרים איכותיים, משלוח מהיר ושירות לקוחות מצוין, עלינו לשים תשומת לב לאופן אריזת המוצר ללקוח, לנראות החיצונית והאופן בו המוצר ינוח בקרטון המשלוח, כל אלו יצרו סביבה אולטימטיבית וחוויות לקוח מצוינת שתגרום לו לשתף ברשתות החברתיות שלו, מבלי שנבקש. 

דוגמא לקופסאת משלוח
חווית האנבוקסיניג מתחילה בקופסא ממותגת

מה זה Unboxing ?

סרטוני אנבוקסיניג, התחיל כטרנד ברשת בארצות הברית והתפשטה בכל העולם. אנבוקסיניג מתייחס למצב שהלקוח מקבל את חבילת המוצר ששלחנו לו ומתעד את פתיחת אריזת המוצר שקיבל, מספק חוות דעת ורושם ראשוני לצופים. האנבוקסיניג בדרך כלל משותף כסרטוני יוטיוב, סטורי באינסטגרם ובטיקטוק.  מה שמבדיל בין פתיחת משלוח רגיל וחוויה מרגשת בסרטונים אלו היא מידת ההשקה של המותג באריזה ממותגת, מתנות קטנות ועוד.

קופסאות ממותגות

בחירת קופסאות משלוח ממותגות חשובות מאוד, לא רק לשמירה על המוצרים והגעה בטוחה ליעד אלא גם בהעצמת הקשר בית המותג ללקוח על ידי הוספת צבעי המותג ושם המותג ניצור אצל הלקוח חווית פתיחת חבילה מיוחדת ובלתי נשכחת שתגרום לו להתחבר למותג.

קופסאות אלו יכולות להיות כלי שיווקי מדהים! אם הקופסא היא איכותית וחזקה, הלקוח יכול להשתמש בה לאחסון אצלו בבית, בעזרת פעולה זו המותג שלכם תמיד יישאר אצלו בתודעה. כמו כן, היא יכולה לשמש כקופסא להעברת חפצים מאדם לאחר.

עטיפת המוצר בקופסאת המשלוח

אל תסתפקו בעטיפת המוצר בצורה מרושלת בתוך אריזת המשלוח, זכרו שלפני שהלקוח רואה את המוצר עצמו הוא ייתקל בנייר או הפצפצים שיעטפו אותו ויישמרו עליו במהלך ההובלה. הקפידו על עיטוף אסתטי של החבילה.

הוסיפו לכל חבילה כרטיס ביקור או גלויה

עוד אלמנט חשוב, הוא הוספת כרטיס ביקור או גלויה של העסק, תוכלו אפילו להרחיק לכת ולצרף קופון הנחה קטן לקניה הבאה, במידה ותצרפו קופון הנחה, הלקוח ירצה לשמור את הגלויה וכך אתם תישארו בתודעה שלו תמיד.

שתף את הפוסט