סיכום שנת 2023: טרנדים אחרונים בעיצוב מארזים וקופסאות.

סיכום שנת 2023: טרנדים אחרונים בעיצוב מארזים וקופסאות.

לפני הדפסת אריזות חדשות לעסק שלך או ייצור קרטונים למותג שאתה מנהל כדאי להתעדכן בטרנדים האחרונים בייצור קרטונים.

הנה כמה טנרדים שעשויים להשפיע על עיצוב קרטונים בימים אלו:

ידידותי לסביבה: לא נתייחס לקיימות כאל טרנד המזוהה עם 2023, כי קיימות היא תמיד סקסית וזה נמשך כבר שנים. ככול שיותר אנשים מזדהים עם מגמת השמירה על הסביבה, ויותר מותגים מודעים לחשיבותה של הסביבה בעייני הצרכנים, קיימת דרישה גוברת לייצור קרטונים עם חומרי גלם ידידותיים לסביבה. בחירת חומר האריזה הנכון היא קריטית למסר שאתה רוצה להעביר!

חברות רבות מתמקדות בייצור קרטונים באופן ידידותי לסביבה, כולל שימוש בחומרי גלם חדשים בעלי חתימה סביבתית נמוכה ואפשרויות למחזור חומר הגלם לאחר השימוש.

טכנולוגיה חדשה:  תהליכי דפוס מתקדמים ואוטומציה של תהליכי הייצור משדרגים את יכולות ההדפסה של קרטונים באופן יעיל ובאיכות גבוהה. אלמנטים שבעבר נחשבו יקרים ופחות נגישים כיום משמשים עבור ייצור אריזות כמו ציפוים שונים, פוייל, הבלטה, הטבעות, פרסונליזציה, מספור, ברקודים,  QR קוד ועוד.

עיצוב מותאם אישית: היכולת להדפיס על קרטונים בצורה מותאמת אישית נותנת יתרון הן ליצרנים והן ללקוחות. זה עשוי לכלול הדפסה דיגיטלית מתקדמת, אפשרויות צבע מותאמות אישית, הוספת מידע אישי מותאם לקוח.

מגמות בעיצוב אריזות:

  • הוספת חשיפה רבה של צבע: צבעי פופ חזקים עושים קאם-באק מפואר לשגרת חיינו. צבע הוא מהנה, מרגש ושובב. שימוש בגוונים בהירים ונועזים ימשוך תשומת לב לאריזה בעודה יושבת על המדף, אבל כמו בכל דבר מתינות היא המפתח. אל תשתמש בצבעים נועזים רק בשביל למשוך תשומת לב, ודא כי זה מתאים ליעדי המיתוג שלך ולשפה התקשורתית של המותג.
  • פונט בכתב יד מראה אנושיות וחום: אין לנו כלום כנגד גפנים פופולאריים אחרים אבל הגיע הזמן לתת להם מידי פעם הפסקה. בעוד שהגפנים הקלאסיים נוסו ונבדקו, שימוש בגופן בכתב יד מוסיף אלמנט אנושי וחם למסר שהקופסה מנסה להעביר.
  • הומור משאיר חיוך אצל הצרכן: למה להיות כל כך רציני? כשה מגיע לעיצוב הומור ומסרים קלילים משאירים חיוך בקרב הצרכנים. עיצובים "קלאסיים" נותים להישכח ולחמוק מהזכרון. הוספת אלמנט של "שוני" מאפשר ללקוחות פוטנציאליים לספוג את המסרים של המותג שלך.
  • מינימליזם תמיד נראה טוב: לאורך השנים הפיתוי של המינימליזם תמיד היה נוכח. מה יש לומר? יש יופי בפשטות וזה עומד במבחן הזמן. לפני הוספת אלמנטים עיצוביים נוספים לאריזה שלך, עצור, קח צעד אחורה. לעיתים קרובות העיצוב יכול לעבוד אפילו עם פחות.

חשוב לציין שהטרנדים יכולים להשתנות ממקום למקום ולפי תתי-תעשיות מסוימות. חשוב להמשיך לעקוב אחרי מגמות ולהתאים את פעילות הייצור לדרישות השוק והלקוחות.

שתף את הפוסט