להלן מספר שלבים שיכולים לסייע לך בתהליך הכנה של קרטון ממותג
קרטון ממותג הינה דרך יעילה לקדם את המותג שלך וליצור זיכרון חיובי אצל לקוחותיך (וגם בקרב עובדיך וספקי העסק). להלן מספר שלבים שיכולים לסייע לך בתהליך הכנה של קרטון ממותג:
- בחירת סגנון ועיצוב: מהי מטרת הקרטון? האם הקרטון בעל מסר פרסומי? קרטון משלוח בדואר? או אולי קרטון שנועד לתמוך במוצר שלך מבחינה מיתוגית? עיצוב הקרטון צריך להתאים לסגנון המותג שלך, לשפה התקשורתית של העסק, לצבעי המותג והלוגו שלך.
- בחירת החומר: בהכנת קרטונים ממותגים ניתן להשתמש במגוון רחב של חומרי גלם. לפני בחירת החומר של האריזה כדאי לדעת מהן החומרים הקיימים בשוק עבור אריזת המוצר שלך. רק לאחר סקירה של הקיים בשוק בחר מהו החומר המתאים לתקציב שלך ולמוצר שלך.
- מיתוג הקרטון: הוסף מידע טקסטואלי המתאר את המוצר או השירות, ואת היתרונות שלו. הדגש כיצד לקוחות יכולים להשתמש במוצר ולהנות מיתרונותיו.
- הוספת מפרטים טכניים: הוספת פרטי יצרן, נתוני ייצור והוראות שימוש, מוסיפים אמינות למוצר שלך.
- פיקוח דפוס: חשוב לוודא שההדפסה יוצאת באיכות גבוהה ושהקרטון נראה כמו שרצית. שהצבעוניות תואמת את ערכי המותג שלך, שההדפסה ישרה ומדוייקת.
- דגם ראשון: לפני ההדפסה מומלץ להזמין דגם ראשון כדי לוודא שהתוצאה זהה למה שרצית. לאחר הבדיקה של הדגם ניתן עדין להכניס שינויים ותיקונים. מומלץ לבצע שלב זה לפני הזמנה של כמות גדולה של אריזות למוצר שלך.
- הזמנת כמויות גדולות: לאחר אישור דגם סופי ניתן להזמין גם כמויות גדולות מהקרטונים הממותגים שלך.
- לאחר שהקרטונים מוכנים, יש לבדוק התאמה מלאה של האריזה גם למוצר וגם ביחס למה שהזמנת.
- יש לבצע אחת לכמה זמן חשיבה מחודשת האם ואיך לשווק את המוצר שלך ואיך להפיץ אותו.
זכור לשמור על איכות גבוהה ולהתאים את הקרטונים לצורך ולמטרה שלך,לאופי העסק שלך ולמוצר שאתה אורז.