עובדות ומספרים על אריזות
7 שניות
כן, זהו מספר השניות הנדרשות ליצירת רושם ראשוני. מהרגע שלקוחות נחשפים למותג מסוים ועד הרגע בו נקבעת התרשמותם הראשונית ממנו – 7 שניות בלבד. זו הסיבה שלאריזה יש משקל משמעותי כל כך.
1903
אמנם קרטון כחומר נרשם כפטנט כבר בשנת 1856, אבל קופסת המשלוחים נרשמה כפטנט בשנת 1903.
אריזה של תפוח
אם יש חברה אחת שיודעת מצוין ליצור קשר הדוק בין תפיסת המותג שלה ובין אריזותיה (שלא לומר יכולה לכתוב את ספר החוקים בנושא) הלוא היא APPLE. ולא בכדי: לקופסאות של אפל יש אספנים, עלות ייצורן מגיעה לכדי מיליארדים של דולרים ולחברה יש בניין שלם של מועסקים שזהו תחום עיסוקם הבלעדי.
האריזה כמוצר
מחקרים מלמדים ש-52% מהאנשים ישובו לקנות מחברה שהם אהבו את אריזותיה.
למעשה, אותם מחקרים מגלים לנו שצרכנים היום מגלים עניין באריזת המוצר לא פחות מאשר במוצר עצמו. יש לא מעט חברות שממנפות זאת והופכות גם את האריזה למוצר שמיש.
90% מיחזור
אריזות פלסטיק, כידוע, הן הידידות הכי פחות טובות לסביבה. למרות זאת, מאז שנות ה-50 יוצרו ברחבי העולם למעלה מ-9.9 מיליארד טונות של פלסטיק, רובם לטובת אריזות. וכמה מתוך זה מוחזר? עצוב לשמוע אבל פחות מ-9%.
קרטון, לעומת זאת, גם עשוי מחומרים ממוחזרים וגם ניתן למיחזור שוב. לקרטון גלי, בהקשר זה, יש את שיעור המיחזור הגבוה ביותר: קרוב ל-90% ממנו ממוחזר.
מחיר גבוה? אריזה שווה!
איך מזהים מוצר פרימיום? איכות מעולה? כנראה. תג מחיר גבוה יותר? יש להניח. עיצוב אריזה יפה? כמעט בטוח. כן, אריזה בעיצוב ייחודי, כזה ששם לב לפרטים הקטנים, יכולה להפוך כל מוצר (טוב, כמעט) לפריט נחשק ויוקרתי.
אריזה שווה? ערך מוסף!
בעידן בו קניות אונליין הן העיקר, האריזה בו מגיע המוצר היא הקמפיין הטוב ביותר. היא חלון הראווה, היא הקשר הפיזי הראשון של הלקוח.ה עם המוצר שלך. זאת ועוד: זו הזדמנות נהדרת לתת ערך מוסף.
אנבוקסינג הוא שמחה
אם קניה היא חוויה (וכן, קניה היא חוויה), אנבוקסינג (ובתרגום חופשי – הפתיחה) היא חלק בלתי נפרד ממנה, חלק בלתי נפרד מהבחירה במוצר, מהשמחה ממנו ומהנאמנות אליו.