כיצד לשלוח בדואר מוצרים שבירים?

כיצד לשלוח בדואר מוצרים שבירים?

כיצד לשלוח בדואר מוצרים שבירים?

מספר שלבים שיעזרו לנו למנוע נזקים ולהבטיח כי המשלוח יגיע שלם ליעדו:

  1. אריזה יציבה: יש להשתמש בחומר גלם מתאים על מנת שהאריזה תהייה יציבה ולא תתקמט או תשבר עקב טיפול שאינו ראוי ואינו עדין על ידי המשלח (דואר ישראל/ חברות שליחות). חומר הגלם חייב להיות מומלץ עבור משלוח בדואר. קרטון חזק המהווה אריזה חיצונית למוצר יסייע להגן על המוצר בתוכו מפני לחות ומכות מחפצים אחרים.

2. בידוד המוצר בתוך האריזה: לאחר אריזת המוצר מומלץ להוסיף פסי ספוג על הפינות או סביב אזורים שבירים. זה יסייע למנות מגע ישיר בן המוצר שאנו אורזים לקופסת המשלוח ובכך יעזור להגן על המוצר.

מומלץ להשתמש במוצרי בידוד כמו ניילון פקפקים, או בוטני אריזה, במקרה שיש חלל הניתן למילוי בתוך אריזת המוצר, לצורך הגנה על מוצרים שבירים.

3. סימנים מתאימים על גבי האריזה: "שביר", "הצד הזה למעלה", כדאי לסמן את האריזה בצורה ברורה ככזו המכילה פריטים שבירים. סימני הזהרה יעזרו לעובדי הדואר לטפל בחבילה בעדינות הנדרשת.

4. בחירת משלח מתאים: כדאי לבדוק את האחריות שנותן המשלח למשלוח. יש חברות המציעות שירותים מיוחדים למשלוחים שבירים.

5. ביטוח נוסף: כדאי לבדוק את האפשרות לביטוח המשלוח, ולהגדירו על פי ערך המוצר שאתה שולח. במקרה של נזק או אובדן הביטוח יכול לסייע לקבל פיצוי.

6. עקוב אחר המשלוח: בחר רק במשלח המספק שירות מעקב אחר המשלוח, כך שתוכל להישאר מעודכן בכל שלב היכן נמצא המשלוח.

 שימוש בהנחיות אלו יגביר את הסיכויים שהמוצרים שלך יגיעו בצורה שלמה ובבטחה ליעדם.

Share this post